Згідно з новим дослідженням, школярі, які рідко снідають, отримують нижчі оцінки, ніж ті, хто снідає регулярно.

 

До такого висновку прийшли дослідники з Університету Лідса у Великобританії. Вони вперше продемонстрували зв’язок між сніданком і успішністю учнів середньої школи.

Дослідники опитали 294 учня зі шкіл і коледжів в Західному Йоркширі і виявили, що 29% рідко або ніколи не снідали в шкільні дні, в той час як 18% їли сніданок іноді, а 53% часто.

Було встановлено: у дітей, які пропускають сніданок, оцінки були нижчими, ніж у тих, хто снідав часто. Ті, хто рідко їв вранці, набирали в середньому на 10,25 бала менше в GCSE — програмі середньої школи у Великій Британії для дітей 14-16 років.

Висновки залишалися актуальними навіть тоді, коли враховувалися інші чинники — соціально-економічний статус, етнічна приналежність, стать, вік дітей і індекс маси тіла.